L'avaluació de sisè d'educació primària 2019 (2019)
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Fecha de publicación
2019-09ISSN
2014-797X
Resumen
El número 44 dels Quaderns d'avaluació està dedicat als resultats de la prova de sisè d'educació primària del curs 2018-2019.
L'article inclou taules i gràfics amb les puntuacions mitjanes globals en cada competència avaluada (llengua catalana, llengua castellana, llengua anglesa, matemàtiques i coneixement del medi natural), la distribució de l'alumnat per nivells d'assoliment de les competències, els resultats globals segons les dimensions avaluades en cada competència i els resultats globals segons les diverses variables associades, que són el sexe de l'alumnat, la repetició o no de curs i el nivell de complexitat dels centres.
Hi ha un apartat amb la comparació de resultats en llengua catalana i llengua castellana, un altre dedicat a l'equitat en els resultats, un altre apartat de resultats globals al territori i un altre sobre la percepció de la dificultat de les proves manifestada per l'alumnat.
La percepció de la dificutat de les proves aporta dades interessants sobre la prova de medi natural i els resultats reals obtinguts. L'últim apartat de l'article conté les conclusions.
Tipo de documento
Libro
Lengua
Catalán
Palabras clave
Avaluació educativa - Catalunya
Educació primària - Avaluació - Sisè curs
Extensión
67
Publicado por
Departament d'Educació
Colección
Quaderns d'avaluació. CSASE;44
Citación
L'avaluació de sisè d'educació primària 2019. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2019.