L'avaluació de sisè d'educació primària 2018 (2018)
Document Type
Monograph
Abstract
El número 41 dels Quaderns d'avaluació està dedicat als resultats de la prova de sisè d'educació primària del curs 2017-2018.
L'article informa de les novetats rellevants que s'han incorporat a la prova: la introducció de l'avaluació de la competència associada a l'àrea de coneixement del medi natural i la introducció de l'avaluació de la comprensió oral en la competència lingüística en llengua catalana, llengua castellana i aranès.
S'hi inclouen taules i gràfics amb les puntuacions mitjanes globals en cada competència avaluada (llengua catalana, llengua castellana, llengua anglesa, matemàtiques i coneixement del medi natural), la distribució de l'alumnat per nivells d'assoliment de les competències, els resultats globals segons les dimensions avaluades en cada competència i els resultats globals segons les diverses variables associades, que són el sexe de l'alumnat, la repetició o no de curs i el nivell de complexitat dels centres. Hi ha un apartat amb la comparació de resultats en llengua catalana i llengua castellana, un altre dedicat a l'equitat en els resultats, un altre apartat de resultats globals al territori i un altre sobre la percepció de la dificultat de les proves manifestada per l'alumnat. L'últim apartat conté les conclusions.
ISSN
2014-797X
Citation
L'avaluació de sisè d'educació primària 2018. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2018.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2018-09Extension
68
Collection
Quaderns d'avaluació. CSASE; 41
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Educació primària - Avaluació - Sisè curs
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...