Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2020-09-14T09:32:06Z
dc.date.available2020-09-14T09:32:06Z
dc.date.issued2019-11
dc.identifier.citationLa percepció de la dificultat de la prova de medi natural de sisè d'educació primària del 2019 s'associa amb els resultats reals? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2019.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/429
dc.format.extent2ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTast de dades. CSASE;10
dc.subject.otherSisè de primàriaca
dc.titleLa percepció de la dificultat de la prova de medi natural de sisè d'educació primària del 2019 s'associa amb els resultats reals? (2019)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacEducació primària - Avaluacióca
dc.subject.lemacEnsenyament - Estadístiquesca
dc.subject.lemacIndicadors educatiusca


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

  • CSA sèrie - Tast de dades [51]
    Notes breus amb dades d'avaluació rellevants que afecten aspectes concrets del sistema educatiu català

Mostrar el registro sencillo del ítem