La percepció de la dificultat de la prova de medi natural de sisè d'educació primària del 2019 s'associa amb els resultats reals? (2019)
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Citación
La percepció de la dificultat de la prova de medi natural de sisè d'educació primària del 2019 s'associa amb els resultats reals? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2019.
Documentos
534.5Kb
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2019-11Extensión
2
Colección
Tast de dades. CSASE;10
Materias (LEMAC)
Educació primària - Avaluació - Sisè curs
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Indicadors educatius - Catalunya
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Quin model de funció directiva tenen els centres d'educació secundària a Catalunya? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-12) -
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 7
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2002-11)Aquest informe és una actualització dels que el Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu ha publicat en els darrers anys, i ofereix, a més de les dades de Catalunya, comparacions internacionals ... -
Avaluació diagnòstica de primària: materials per aplicar la prova (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019)