La percepció de la dificultat de la prova de medi natural de sisè d'educació primària del 2019 s'associa amb els resultats reals? (2019)
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Citación
La percepció de la dificultat de la prova de medi natural de sisè d'educació primària del 2019 s'associa amb els resultats reals? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2019.
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2019-11Extensión
2
Colección
Tast de dades. CSASE; 10
Materias (LEMAC)
Educació primària - Avaluació
Ensenyament - Estadístiques
Indicadors educatius
Palabras clave
Sisè de primària
Documentos para descargar
534.5Kb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Com seran els resultats de l'avaluació de sisè d'educació primària del curs 2018-2019? (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-06) -
La percepció de la dificultat de les proves de quart d'ESO del 2019 s'associa amb els resultats reals? Què passa amb la bretxa de gènere? (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-07) -
Quines variables influeixen més en els resultats de l’avaluació de les competències de sisè de primària? (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-10)