Show simple item record

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2023-10-13T07:22:53Z
dc.date.available2023-10-13T07:22:53Z
dc.date.issued2023-10
dc.identifier.citationEstudi sociolingüístic de l’alumnat de sisè d’educació primària a Catalunya 2022. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/4247
dc.description.abstractAquest informe presenta els resultats de la primera onada d’un qüestionari aplicat a una mostra d’alumnat que va participar en l’avaluació de sisè de primària del curs 2021-2022. La finalitat de l’enquesta és la recollida d’informació per conèixer i analitzar l’evolució del perfil sociolingüístic de l’alumnat. Les preguntes d'aquest qüestionari provenen d'una adaptació del de quart d’ESO, com pot ser la reducció del nombre de preguntes i l'adequació d'aquestes al nivell de l'alumnat. Els aspectes que s’hi tracten són, doncs, les dades sociolingüístiques familiars, els usos lingüístics en el context escolar, les activitats fora del centre i els usos lingüístics generals. Les interpretacions derivades de l’anàlisi d’aquestes dades pretenen ser útils per a la millora de la pràctica pedagògica en els centres i, alhora, proporcionar als responsables de les polítiques educatives informació útil per a la presa de decisions sobre el conjunt del sistema educatiu.ca
dc.format.extent80 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesInformes d'avaluació. CSASE;35
dc.titleEstudi sociolingüístic de l’alumnat de sisè d’educació primària a Catalunya 2022 (2023)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacÚs lingüísticca
dc.subject.lemacEducació primària - Condicions socials - Enquestesca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint