Show simple item record

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2023-10-13T06:47:17Z
dc.date.available2023-10-13T06:47:17Z
dc.date.issued2023-10
dc.identifier.citationL'avaluació de quart d'ESO 2023. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.ca
dc.identifier.issn2014-797Xca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/4244
dc.description.abstractEl Quaderns d’avaluació. 58 presenta els resultats de la tretzena onada de l’avaluació de quart d’ESO. Com es fa habitualment, s’hi recullen les puntuacions mitjanes globals, les puntuacions dels àmbits avaluats en cada competència, el percentatge d’alumnat que hi ha situat en cada nivell d’assoliment de les competències, la incidència de diverses variables en els resultats, l’anàlisi de les tendències, les puntuacions globals en els diferents territoris, la percepció de la dificultat de les proves i la seva correlació amb els resultats. A diferència de les edicions de 2021 i de 2022 que van aportar evidències de la incidència negativa del confinament, els resultats de la de 2023 tracen una certa contenció de la tendència a la baixa. Concretament, les competències en llengua catalana i en llengua castellana experimenten un lleu descens respecte de l'edició anterior, però les altres competències pugen: la competència matemàtica es recupera una mica de la baixada de l’any anterior, i en llengua anglesa i en competència cientificotecnològica, els resultats milloren d'una manera més notòria.ca
dc.format.extent72 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesQuaderns d'avaluació. CSASE;58
dc.titleL'avaluació de quart d'ESO 2023 (2023)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativa - Catalunyaca
dc.subject.lemacAlumnes d'ensenyament secundari - Avaluacióca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint