L'avaluació de sisè d'educació primària 2012: síntesi de resultats (2012)
Document Type
Book
Abstract
El volum està dedicat en exclusiva als resultats de la prova d'avaluació de sisè d'educació primària del 2012, duta a terme els dies 7 i 8 de maig.
Es resumeixen els objectius i les característiques de la prova, quines són les competències avaluades i com es transmet la informació dels resultats. Els resultats de l'alumnat es presenten globalment per cada competència i amb diverses variables associades, com són el nivell socioeconòmic i la titularitat del centre, el sexe i l'origen territorial de l'alumnat. En un altre apartat es presenten els resultats segons el territori i la tipologia dels centres educatius, així com la dispersió de resultats segons les competències avaluades.
Citation
L'avaluació de sisè d'educació primària 2012: síntesi de resultats. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2012.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2012-09Extension
67
Collection
Quaderns d'avaluació. CSASE;23
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Educació primària - Avaluació - Sisè curs
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Els resultats en l’expressió oral en una llengua estan relacionats amb els de les altres llengües? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-11) -
Més hores d’estudi, millors resultats en les proves? (2022)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2022-04) -
L'avaluació de la formació professional reglada 2008-2009 (2008)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2008-01)El número 10 dels Quaderns d'avaluació presenta els objectius i les línes mestres de l'avaluació de la formació professional reglada, prevista per al 2008 i el 2009. És una avaluació sistèmica que ha ...