L'avaluació de sisè d'educació primària 2012: síntesi de resultats (2012)
Tipus de document
Monografia
Resum
El volum està dedicat en exclusiva als resultats de la prova d'avaluació de sisè d'educació primària del 2012, duta a terme els dies 7 i 8 de maig.
Es resumeixen els objectius i les característiques de la prova, quines són les competències avaluades i com es transmet la informació dels resultats. Els resultats de l'alumnat es presenten globalment per cada competència i amb diverses variables associades, com són el nivell socioeconòmic i la titularitat del centre, el sexe i l'origen territorial de l'alumnat. En un altre apartat es presenten els resultats segons el territori i la tipologia dels centres educatius, així com la dispersió de resultats segons les competències avaluades.
Citació
L'avaluació de sisè d'educació primària 2012: síntesi de resultats. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2012.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2012-09Extensió
67
Col·lecció
Quaderns d'avaluació. CSASE; 23
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Educació primària - Avaluació - Sisè curs
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...