Resolució de 9 de març de 2023, de la Direcció General d’Educació Inclusiva que regula el procediment i els protocols que han d’utilitzar els equips d’assessorament i orientació psicopedagògics, EAP, en els processos d’escolarització d’alumnes (09.03.2023)
Tipo de documento
Otros
Citación
Resolució de 9 de març de 2023, de la Direcció General d’Educació Inclusiva que regula el procediment i els protocols que han d’utilitzar els equips d’assessorament i orientació psicopedagògics, EAP, en els processos d’escolarització d’alumnes. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Autor/a
Departament d'Educació. Direcció General d'Educació Inclusiva
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2023-03-09Extensión
20 p.
Materias (LEMAC)
Educació inclusiva
Orientació escolar - Catalunya
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Mesures i suports universals en el centre educatiu: orientacions per als centres en la planificació de mesures i suports universals (2023)
Departament d'Educació. Direcció General d'Educació Inclusiva; Departament d'Educació. Direcció General d'Innovació, Digitalització, Currículum i Llengües (2023) -
Avaluació de les mesures i suports intensius dirigits als alumnes amb necessitats educatives especials vinculades al Decret 150/2017, de 17 d’octubre, de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu
Departament d'Educació. Direcció General d'Educació Inclusiva; KSNET (Knowledge Sharing Network) (2023-10) -
Instruccions de funcionament del Programa de llengua àrab i cultura marroquina (LACM) per al curs 2022-2023 (2022)
Departament d'Educació. Direcció General d'Educació Inclusiva i Llengües (2022)