Sistema d'indicadors d'educació de Catalunya, núm. 12
Altres títols
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya
Tipus de document
Informe
Resum
Aquest volum actualitza les edicions anteriors. Inclou els indicadors propis de Catalunya, els indicadors que ens informen de l'educació als països de la zona euro, de l'OCDE i dels països que formen part de la Unió Europea, així com sèries temporals, que són il·lustratives de l'evolució del nostre sistema educatiu. El volum agrupa els indicadors en les quatre categories habituals i s’incorporen indicadors sobre la despesa en beques i ajuts per a l’estudi. El volum es clou amb un capítol de consideracions finals, que conté informació sobre les característiques generals dels sistemes d'indicadors d'educació, les actualitzacions successives, el sistema d'indicadors d’educació propis de Catalunya i les perspectives futures.
Citació
Sistema d'indicadors d'educació de Catalunya. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, núm. 12, desembre 2008.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2008-12Extensió
190
Col·lecció
Sistema d'indicadors. CSASE; 12, desembre 2008
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Indicadors educatius - Catalunya
Documents
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
No és permesa la reproducció total ni parcial d’aquest document per cap mitjà electrònic, per a cap propòsit, sense l’aprovació expressa del Departament d’Educació.
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...