Sistema d'indicadors d'educació de Catalunya, núm. 11
Alternative title
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya
Document Type
Report
Abstract
Aquest volum actualitza les edicions anteriors. Inclou els indicadors propis de Catalunya, els indicadors que ens informen de l'educació als països de la zona euro, de l'OCDE i dels països que formen part de la Unió Europea, així com sèries temporals, que són il·lustratives de l'evolució del nostre sistema educatiu. El volum agrupa els indicadors en les quatre categories habituals: indicadors de context, de recursos, de processos i escolarització i de resultats. S'incorporen també els indicadors que ens informen del progrés que s'està fent a Catalunya en relació amb l'obtenció de les fites europees, conegudes com els objectius de Lisboa 2010.
Citation
Sistema d'indicadors d'educació de Catalunya. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, núm. 11, gener 2008.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2008-01Extension
149
Collection
Sistema d'indicadors. CSASE; 11, gener 2008
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Indicadors educatius - Catalunya
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Rights
No és permesa la reproducció total ni parcial d’aquest document per cap mitjà electrònic, per a cap propòsit, sense l’aprovació expressa del Departament d’Educació.
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...