Mostrant els elements 1-20 de 65
-
Mòdul 9: gestió de casos [audiovisual] (2020)
(2020-12-07)Formació del Departament d'Educació: Vídeo per a la formació del personal itinerant de suport als alumnes amb necessitats educatives especials. -
Mòdul 9: mesures organitzatives i d’equipaments [audiovisual] (2020)
(2020-12-07)Formació del Departament d'Educació: Vídeo per a la formació del personal itinerant de suport als alumnes amb necessitats educatives especials. -
Mòdul 9: mesures d’itinerància i accés als centres [audiovisual] (2020)
(2020-12-07)Vídeo per a la formació del personal itinerant de suport als alumnes amb necessitats educatives especials. -
Mòdul 9: materials de protecció [audiovisual] (2020)
(2020-12-07)Vídeo per a la formació del personal itinerant de suport als alumnes amb necessitats educatives especials. -
Mòdul 9: consideracions prèvies respecte de l’atenció a l’alumnat [audiovisual] (2020)
(2020-12-07)Formació del Departament d'Educació: Vídeo per a la formació del personal itinerant de suport als alumnes amb necessitats educatives especials. -
Mòdul 1: mesures COVID-19 en centres educatius [audiovisual] (2020)
(2020-09-08)Aproximació a la situació actual de pandèmia, tractament, mesures de prevenció, etc. Mesures de seguretat i higiene que s’estableixen als centres (ràtios, mascareta, temperatura, etc.). -
Mòdul 6: relació famílies i escola [audiovisual] (2020)
(2020-09-23)El contingut d'aquest mòdul es basa en les orientacions i materials que es poden proporcionar a les famílies per tal de fer front a la situació actual amb responsabilitat comunitària. -
Mòdul 7: acompanyament emocional: impacte psicològic de la COVID-19 en l’alumnat [audiovisual] (2020)
(2020-09-30)Eines per poder comprendre i valorar l’impacte psicosocial que ha tingut la pandèmia en l’alumnat. Orientacions per a la intervenció en situacions de pèrdua i altres circumstàncies personals derivades ... -
Mòdul 7: acompanyament emocional: reconeixement de factors de risc potencials [audiovisual] (2020)
(2020-09-30)Eines per poder comprendre i valorar l’impacte psicosocial que ha tingut la pandèmia en l’alumnat. Orientacions per a la intervenció en situacions de pèrdua i altres circumstàncies personals derivades ... -
Mòdul 7: acompanyament emocional: pla d’acció d’acompanyament a l’alumnat [audiovisual] (2020)
(2020-09-30)Eines per poder comprendre i valorar l’impacte psicosocial que ha tingut la pandèmia en l’alumnat. Orientacions per a la intervenció en situacions de pèrdua i altres circumstàncies personals derivades ... -
Mòdul 5: lideratge d’equips educatius en temps d’incertesa [audiovisual] (2020)
(2020-10-05)Orientacions i propostes sobre les accions a fer amb l’equip educatiu per donar resposta a la situació actual. Eines per a l’acompanyament de l’equip des de la perspectiva emocional i de cohesió social. -
Mòdul 8: la Covid-19 en infants, experiències i dades [audiovisual] (2020)
(2020-11-17)Vídeo per a la formació del personal de monitoratge en l’espai de menjador i el transport escolar, amb experiències i dades. -
Mòdul 8: menjador escolar [audiovisual] (2020)
(2020-11-17)Vídeo per a la formació del personal de monitoratge en l’espai de menjador i el transport escolar, amb les principals mesures sanitàries per als menjadors escolars. -
Mòdul 8: mesures als centres educatius [audiovisual] (2020)
(2020-11-17)Vídeo per a la formació del personal de monitoratge en l’espai de menjador i el transport escolar, amb les principals mesures sanitàries per als centres educatius. -
Classroom Docents: entrada al classroom i creació d'una classe [audiovisual] (2020)
(2020)El Classroom és una eina Gsuite que us permet crear classes virtuals pels nostres alumnes. En aquest vídeo veureu com entrar a l'aplicació a través del vostres correu GSuite escolar i crear una classe. -
Classroom Admin: convidar alumnes [audiovisual] (2020)
(2020-04-03)Podem convidar als nostres alumnes al Classroom de tres maneres diferents: a través d'un codi de classe, afegint el seu sorreu electrònic o bé, afegint el correu electrònic d'un grup de Google. -
Classroom Docents: creació de tasques [audiovisual] (2020)
(2020-04-16)A través del Classroom podem enviar tasques al nostre alumnat. En aquest vídeo veureu com crear una tasca i afegir-hi un material adjunt. També se us mostrarà com programar la tasca perquè es publiqui ... -
Classroom Docents: inserció de material [audiovisual] (2020)
(2020-04-17)A les classes virtual del Classroom podem afegir-hi materials de consulta pels nostres alumnes. Es poden afegir fitxers des del Drive, des del mateix ordinador, enganxant una direcció url o bé afegint ... -
Classroom Docents: tauler d'activitat [audiovisual] (2020)
(2020-04-17)En aquest vídeo veureu les utilitats del "Tauler d'Activitat" que pot actuar com a mur. En aquest espai podreu compartir material i alhora decidir si els alumnes poden interactuar deixant comentaris. -
Classroom Docents: correcció de tasques [audiovisual] (2020)
(2020-04-20)En aquest tutorial veureu com l'alumnat ha lliurat una tasca i com podem avaluar-la. Classroom ofereix diferents possibilitats de retroacció: comentaris dins el document de text lliurat, comentaris ...