Now showing items 1-20 of 27
-
Avaluació de riscos psicosocials: mètode FPSICO 4.0 (2019)
(2019)Descripció de la metodologia FPSICO 4.0 per fer l'avaluació de riscos psicosocials dels llocs de treball. L'objectiu de l'avaluació és recollir la percepció que tenen els treballadors i treballadores ... -
Estratègia digital de centre (2021)
(2021)L'estratègia digital de centre (EDC) defineix i concreta les línies d'actuació d'un centre que fan possible que docents, alumnat i centre assoleixin la competència digital. Per aconseguir aquesta ... -
Funcions i organització de la comissió d'estratègia digital de centre (2021)
(2021-04)La comissió d'estratègia digital de centre és l'equip encarregat de definir i implementar l'estratègia que vol seguir un centre en relació amb les tecnologies digitals, amb l'objectiu que l'alumnat, els ... -
Nous aprenentatges, nous espais (2022)
(Plans d'arquitectura escolar, 2022-01)Aquest document és una guia per plantejar l'arquitectura escolar i el nou disseny dels centres educatius públics. El seu objectiu és que els centres educatius tinguin una arquitectura versàtil i polivalent ... -
Orientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat a l'ESO (2020)
(2020-12)Aquest document ofereix una aproximació a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat, tot oferint documents de suport per a la seqüenciació curricular dels continguts digitals al llarg de ... -
Orientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat a primària (2021)
(2021)Aquest document s'ha elaborat en el marc del Pla d'educació digital de Catalunya (PEDC). En l'eix 1 s'inscriu l'assoliment de la competència digital de l'alumnat, en concret en l'objectiu específic ... -
Orientacions per a la personalització de l’entorn virtual d’aprenentatge en diferents escenaris educatius Indicacions per a escenaris presencials, híbrids i en línia (2020)
(2020)Orientacions metodològiques adreçades a l'assoliment de la competència digital de l'alumnat.