L’avaluació de sisè d’educació primària 2022 (2022)
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Fecha de publicación
2022-10ISSN
2014-797X
Resumen
Aquest volum mostra l’avaluació de sisè d'educació primària de 2022. Recull les puntuacions mitjanes globals, les puntuacions dels àmbits avaluats en cada competència, el percentatge d’alumnat que hi ha situat en cada nivell d’assoliment de les competències, la incidència de diverses variables en els resultats, l’anàlisi de les tendències, les puntuacions globals en els diferents territoris, la percepció de la dificultat de les proves i la seva correlació amb els resultats.
Després de dos anys de la pandèmia, aquest volum té una gran importància per copsar l'evolució del sistema educatiu i dels centres educatius en relació amb la situació anterior a la pandèmia; en quins aspectes la tornada a la "normalitat" és més accelerada o, pel contrari, ha sigut més lenta. En aquest sentit, hi ha descensos en algunes competències respecte de l'edició 2020-2021 i, com a fet positiu, un anivellament de l'equitat en els resultats.
Tipo de documento
Informe
Lengua
Catalán
Palabras clave
Avaluació educativa - Catalunya
Educació primària - Avaluació - Sisè curs
Extensión
90 p.
Publicado por
Departament d'Educació
Citación
L’avaluació de sisè d’educació primària 2022. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.