dc.contributor.author | Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu | |
dc.date.accessioned | 2022-12-14T11:46:51Z | |
dc.date.available | 2022-12-14T11:46:51Z | |
dc.date.issued | 2022-10 | |
dc.identifier.citation | L’avaluació de sisè d’educació primària 2022. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022. | ca |
dc.identifier.issn | 2014-797X | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/3555 | |
dc.description.abstract | Aquest volum mostra l’avaluació de sisè d'educació primària de 2022. Recull les puntuacions mitjanes globals, les puntuacions dels àmbits avaluats en cada competència, el percentatge d’alumnat que hi ha situat en cada nivell d’assoliment de les competències, la incidència de diverses variables en els resultats, l’anàlisi de les tendències, les puntuacions globals en els diferents territoris, la percepció de la dificultat de les proves i la seva correlació amb els resultats.
Després de dos anys de la pandèmia, aquest volum té una gran importància per copsar l'evolució del sistema educatiu i dels centres educatius en relació amb la situació anterior a la pandèmia; en quins aspectes la tornada a la "normalitat" és més accelerada o, pel contrari, ha sigut més lenta. En aquest sentit, hi ha descensos en algunes competències respecte de l'edició 2020-2021 i, com a fet positiu, un anivellament de l'equitat en els resultats. | ca |
dc.format.extent | 90 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.subject.other | Sisè de primària | ca |
dc.title | L’avaluació de sisè d’educació primària 2022 (2022) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/report | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Avaluació educativa | ca |
dc.subject.lemac | Educació primària - Avaluació | ca |