Jo sóc lector... I tu?: lectura sistemàtica, llegir per plaer: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]


Tipo de documento
Otros
Resum
Activitats per incentivar el gust per la lectura entre l’alumnat de 1r i 2n d’ESO.Citación recomendada
Jo sóc lector... I tu?: lectura sistemàtica, llegir per plaer: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]. Elaboració: Lídia Bell-lloch, Montse Irún, Mercè Castillo. Lleida: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Institut Joan Oró, 2013-2014.
Autor/a
Colaboradores
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2013-2014Extensión
2 fitxers
Colección
Gust per llegir: hàbit lector
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
La lectura a l'institut: el Pla de Lectura, una estratègia per a l’èxit escolar: experiència del temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]
Funes, Antonio; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2014-06)Pla per impulsar la lectura per plaer dels alumnes i millorar el seu nivell de comprensió lectora. -
El gust per la lectura: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]
Carmona Pizarro, Rodrigo; Pérez, Toni; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2012-06)Dedicació d'un temps de la jornada lectiva a la lectura. L'alumnat durant mitja hora diària llegeix els textos que tria lliurement. -
Lectura diària a la Secció d'Institut de Badalona: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics; Secció d'Institut de Badalona. Comissió de lectura (2009-06)Tot l’alumnat, dins del marc horari del centre, dedica mitja hora diària a la lectura. Pot triar entre una sèrie de materials seleccionats prèviament. Simultàniament s’ofereixen sessions de reforç a ...







