El gust per la lectura: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]
Tipus de document
Altres
Resum
Dedicació d'un temps de la jornada lectiva a la lectura. L'alumnat durant mitja hora diària llegeix els textos que tria lliurement.Citació recomanada
El gust per la lectura: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]. Elaboració: Rodrigo Carmona Pizarro, Toni Pérez. Torrelles de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Secció d'Institut Torrelles de Llobregat, 2012.
Autor/a
Col·laboradors/ores
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2012-06Extensió
4 p.
Col·lecció
Gust per llegir: hàbit lector
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
La lectura a l'institut: el Pla de Lectura, una estratègia per a l’èxit escolar: experiència del temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]
Funes, Antonio; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2014-06)Pla per impulsar la lectura per plaer dels alumnes i millorar el seu nivell de comprensió lectora. -
Jo sóc lector... I tu?: lectura sistemàtica, llegir per plaer: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]
Bell-lloch, Lídia; Castillo, Mercè; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics; Irun, Montse (2013-2014)Activitats per incentivar el gust per la lectura entre l’alumnat de 1r i 2n d’ESO. -
Moments de lectura a l'institut: "Llegeix-me": experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics; Secció d'Institut Pla Marcell (Cardedeu) (2013-06)Tots els alumnes de la SI Pla Marcell (Cardedeu) gaudeixen d'un temps de lectura al centre i aboquen la seva experiència lectora al “Llegeix-me”: una mena de xarxa social que els permet agrupar-se per ...





