Mostrar el registro sencillo del ítem
Què és un bon text a 4t, i a 6è?: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
dc.contributor.author | Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics | |
dc.date.accessioned | 2022-06-14T06:25:27Z | |
dc.date.available | 2022-06-14T06:25:27Z | |
dc.date.issued | 2016-04 | |
dc.identifier.citation | Què és un bon text a 4t, i a 6è?: educació primària: CM, CS [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/3145 | |
dc.description.abstract | En el concepte “bon text” l’ortografia hi té un pes massa determinant. Les altres propietats textuals no s’hi inclouen amb el mateix valor. Plantejar l’escriptura com un procés permetrà centrar l’atenció en les diverses propietats textuals i facilitarà la creació de textos adequats, coherents i cohesionats. Caldrà desenvolupar activitats i estratègies diverses per facilitar la participació activa dels alumnes en la revisió i la millora dels seus textos des del punt de vista de les diverses propietats. | ca |
dc.format.extent | 3 fitxers | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Cicle mitjà | |
dc.subject.other | Cicle superior | |
dc.title | Què és un bon text a 4t, i a 6è?: educació primària: CM, CS [presentació] (2016) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/lecture | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Comunicació escrita - Educació primària - Ensenyament | ca |