Què és un bon text a 4t, i a 6è?: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
Document Type
Conference / Class
Abstract
En el concepte “bon text” l’ortografia hi té un pes massa determinant. Les altres propietats textuals no s’hi inclouen amb el mateix valor. Plantejar l’escriptura com un procés permetrà centrar l’atenció en les diverses propietats textuals i facilitarà la creació de textos adequats, coherents i cohesionats. Caldrà desenvolupar activitats i estratègies diverses per facilitar la participació activa dels alumnes en la revisió i la millora dels seus textos des del punt de vista de les diverses propietats.
Citation
Què és un bon text a 4t, i a 6è?: educació primària: CM, CS [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-04Extension
3 fitxers
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària - Ensenyament
Keywords
Cicle mitjà
Cicle superior
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Què és un bon text?: la mirada sobre els textos des de l'ensenyament i l'aprenentatge (2015)
Ribas, Teresa (2015) -
Escriure, per a què?: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)En la nostra societat, la llengua escrita hi té un paper primordial; cal, doncs, aprofitar-ho per fer-ne descobrir l’ús funcional. Vincular el treball dels diversos gèneres a propòsits i situacions ... -
El camí de l'aprenentatge del codi: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)En una societat alfabetitzada com la nostra, els infants desenvolupen idees sobre el funcionament del codi escrit molt abans que arribin a l’escola. Esbrinar aquests coneixements previs i conèixer les ...