Grafisme creatiu: experiència d'escriptura [activitat] (2016)
Document Type
Others
Abstract
L’Escola Sant Miquel de Cornellà ens presenta el treball de grafisme que duen a terme a l’educació infantil. A través d’un exemple es mostra la seqüència didàctica que se segueix per a tots els traços implicats en l’escriptura.
Citation
Grafisme creatiu: experiència d'escriptura [activitat]. Elaboració: Alba Marco i equip de mestres d'educació infantil i cicle inicial d'educació primària. Cornellà de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Sant Miquel, 2016.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-06Extension
5 fitxers
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació infantil
Documents to download
201.5Mb
66.26Mb
48.11Mb
24.36Mb
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Escrivim un cartell: escriptura col·lectiva de textos: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Cartaña Miquel, Rosa; Escola Mont-roig (Balaguer, Catalunya) (2017-03)L’activitat que es presenta és l’elaboració col·lectiva d’un cartell informatiu amb el qual els alumnes conviden els familiars a la presentació del projecte que han treballat el primer quadrimestre. ... -
Fem una nota!: dictat a l'adult a educació infantil: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Ruiz, Mar; Escola Eduard Marquina (Barcelona, Catalunya) (2017-02-17)Als alumnes de P-4 de l’Escola Eduard Marquina de Barcelona els sorgeix la necessitat d’escriure una nota a les famílies. S’aprofita la situació per fer una activitat de dictat a l’adult. -
Entrevista d'escriptura: pràctica: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Sanabria, Reme; Caellas, Raquel (2017-04)Es presenta l’estratègia de l’entrevista personal d’escriptura entre iguals (6è EP) com a eina per ajudar a estructurar el pensament dels alumnes i aprendre a interactuar amb el propi text per millorar, ...