Grafisme creatiu: experiència d'escriptura [activitat] (2016)
Tipo de documento
Otros
Resumen
L’Escola Sant Miquel de Cornellà ens presenta el treball de grafisme que duen a terme a l’educació infantil. A través d’un exemple es mostra la seqüència didàctica que se segueix per a tots els traços implicats en l’escriptura.
Citación
Grafisme creatiu: experiència d'escriptura [activitat]. Elaboració: Alba Marco i equip de mestres d'educació infantil i cicle inicial d'educació primària. Cornellà de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Sant Miquel, 2016.
Autor/a
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2016-06Extensión
5 fitxers
Materias (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació infantil
Documentos para descargar
201.5Mb
66.26Mb
48.11Mb
24.36Mb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Escrivim un cartell: escriptura col·lectiva de textos: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Cartaña Miquel, Rosa; Escola Mont-roig (Balaguer, Catalunya) (2017-03)L’activitat que es presenta és l’elaboració col·lectiva d’un cartell informatiu amb el qual els alumnes conviden els familiars a la presentació del projecte que han treballat el primer quadrimestre. ... -
Fem una nota!: dictat a l'adult a educació infantil: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Ruiz, Mar; Escola Eduard Marquina (Barcelona, Catalunya) (2017-02-17)Als alumnes de P-4 de l’Escola Eduard Marquina de Barcelona els sorgeix la necessitat d’escriure una nota a les famílies. S’aprofita la situació per fer una activitat de dictat a l’adult. -
Entrevista d'escriptura: pràctica: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Sanabria, Reme; Caellas, Raquel (2017-04)Es presenta l’estratègia de l’entrevista personal d’escriptura entre iguals (6è EP) com a eina per ajudar a estructurar el pensament dels alumnes i aprendre a interactuar amb el propi text per millorar, ...