Que divertit!: escriure un text per al blog de l'aula d'acollida: experiència d'escriptura [activitat]
Tipo de documento
Otros
Resumen
Alumnes de l’aula d’acollida escriuen anècdotes per al blog de l’aula. La mestra proporciona ajudes (modelatge) per a les diverses fases del procés de composició. La proposta inclou una entrevista personal d’escriptura de planificació i de revisió amb una alumna.
Citación
Que divertit!: escriure un text per al blog de l'aula d'acollida: experiència d'escriptura [activitat]. Elaboració: Olga de Juana. Santa Coloma de Gramenet: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Fray Luis de León, 2017.
Autor/a
Colaboradores
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2017-05Extensión
7 p.
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Revisió col·lectiva d'un text expositiu: experiència d'escriptura [activitat]
Muntal Vila, Núria (2018-04)Els alumnes de 4t han treballat els sentits a l’àrea de coneixement del medi natural. Com a activitat de síntesi i resum, la mestra planteja la redacció individual d’un text, de tipus informatiu-expositiu. ... -
L'entrevista a 4t i a 5è: què et suggereix aquest quadre?: experiència d'escriptura [activitat]
Departament d'Ensenyament; Toral, Ana; Escola Rubén Darío (Barcelona, Catalunya) (2017-05)Els alumnes elaboren escrits sobre què els suggereix l’observació d’imatges d’obres d’art. L’observació la fan acompanyats de la mestra que a través d’una conversa-entrevista els ajuda a donar forma a ... -
Conversa d'escriptura: experiència d'escriptura [activitat]
Vidal, Montse; Fornells, Imma (2017-04-20)La mestra conversa amb una alumna sobre el seu text, mentre la resta de companys del grup de 5è escriuen. En les seves intervencions, la mestra s’interessa, només, pel contingut del text i, així, l’ajuda ...