Conversa d'escriptura: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Tipo de documento
Otros
Resumen
La mestra conversa amb una alumna sobre el seu text, mentre la resta de companys del grup de 5è escriuen. En les seves intervencions, la mestra s’interessa, només, pel contingut del text i, així, l’ajuda a millorar l’organització de la informació (coherència).
Citación
Conversa d'escriptura: experiència d'escriptura [activitat]. Elaboració: Montse Vidal, Imma Fornells. Almacelles: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Antònia Simó i Arnó, 2017.
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2017-04-20Extensión
5 p.
Materias (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària
Material didàctic - Educació primària
Palabras clave
Cicle superior
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Entrevista d'escriptura: pràctica: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Sanabria, Reme; Caellas, Raquel (2017-04)Es presenta l’estratègia de l’entrevista personal d’escriptura entre iguals (6è EP) com a eina per ajudar a estructurar el pensament dels alumnes i aprendre a interactuar amb el propi text per millorar, ... -
Entrevista d'escriptura: Sant Jordi al Benviure: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Joli, Emma; Gazulla, Asun (2017-05)Els alumnes expliquen per escrit com van viure la festa de Sant Jordi a l’escola per publicar-ho a la revista del centre. Mentre ho fan, la mestra efectua entrevistes personals d’escriptura. Se’n presenten ... -
Taller d'escriptura: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Mateu, Àngels; Solanes, Montse (2017-05)Els alumnes del cicle mitjà dediquen temps setmanal a desenvolupar un taller d’escriptura. Durant les sessions, la mestra fa entrevistes personals. L’objectiu és millorar la implicació dels alumnes en ...