Entrevista d'escriptura: Sant Jordi al Benviure: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Tipus de document
Altres
Resum
Els alumnes expliquen per escrit com van viure la festa de Sant Jordi a l’escola per publicar-ho a la revista del centre. Mentre ho fan, la mestra efectua entrevistes personals d’escriptura. Se’n presenten de dues modalitats: de desenvolupament i de revisió.
Citació
Entrevista d'escriptura: Sant Jordi al Benviure: experiència d'escriptura [activitat] . Elaboració: Emma Joli, Asun Gazulla. Sant Boi de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Benviure, 2017.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2017-05Extensió
5 p.
Matèries (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària
Material didàctic - Educació primària
Paraules clau
Cicle mitjà
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Els ajudants de la llegenda de Sant Jordi: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Jordán, Susana (2017-03-23)L’Escola Cristòfor Mestre de Vilafranca del Penedès recull una activitat d’escriptura col·lectiva on els alumnes de primer fan una carta per demanar als de segon la col·laboració per a la celebració de ... -
Entrevista d'escriptura: pràctica: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Sanabria, Reme; Caellas, Raquel (2017-04)Es presenta l’estratègia de l’entrevista personal d’escriptura entre iguals (6è EP) com a eina per ajudar a estructurar el pensament dels alumnes i aprendre a interactuar amb el propi text per millorar, ... -
L'entrevista a 4t i a 5è: què et suggereix aquest quadre?: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Toral, Ana; Escola Rubén Darío (Barcelona, Catalunya) (2017-05)Els alumnes elaboren escrits sobre què els suggereix l’observació d’imatges d’obres d’art. L’observació la fan acompanyats de la mestra que a través d’una conversa-entrevista els ajuda a donar forma a ...