Entrevista d'escriptura: Sant Jordi al Benviure: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Tipo de documento
Otros
Resumen
Els alumnes expliquen per escrit com van viure la festa de Sant Jordi a l’escola per publicar-ho a la revista del centre. Mentre ho fan, la mestra efectua entrevistes personals d’escriptura. Se’n presenten de dues modalitats: de desenvolupament i de revisió.
Citación
Entrevista d'escriptura: Sant Jordi al Benviure: experiència d'escriptura [activitat] . Elaboració: Emma Joli, Asun Gazulla. Sant Boi de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Benviure, 2017.
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2017-05Extensión
5 p.
Materias (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària
Material didàctic - Educació primària
Palabras clave
Cicle mitjà
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Els ajudants de la llegenda de Sant Jordi: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Jordán, Susana (2017-03-23)L’Escola Cristòfor Mestre de Vilafranca del Penedès recull una activitat d’escriptura col·lectiva on els alumnes de primer fan una carta per demanar als de segon la col·laboració per a la celebració de ... -
Entrevista d'escriptura: pràctica: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Sanabria, Reme; Caellas, Raquel (2017-04)Es presenta l’estratègia de l’entrevista personal d’escriptura entre iguals (6è EP) com a eina per ajudar a estructurar el pensament dels alumnes i aprendre a interactuar amb el propi text per millorar, ... -
L'entrevista a 4t i a 5è: què et suggereix aquest quadre?: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Toral, Ana; Escola Rubén Darío (Barcelona, Catalunya) (2017-05)Els alumnes elaboren escrits sobre què els suggereix l’observació d’imatges d’obres d’art. L’observació la fan acompanyats de la mestra que a través d’una conversa-entrevista els ajuda a donar forma a ...