Revisió, correcció i millora de textos: la ressenya literària: experiència d'escriptura [activitat]


Document Type
Others
Resum
Producció de ressenyes de llibres per a la biblioteca de l’escola. Per a l’elaboració i revisió dels textos s’utilitza l’estructura cooperativa 1-2-4, amb la peculiaritat que, per a la revisió, cada grup s’especialitza en la revisió i correcció dels continguts d’una propietat textual. Per fer-ho els alumnes disposen d’eines compartides per tot el grup classe.Recommended citation
Revisió, correcció i millora de textos: la ressenya literària: experiència d'escriptura [activitat]. Elaboració: Carmen Paneque, M. Àngels Chaves. Sant Andreu de la Barca: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Àngel Guimerà, 2018.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2018-04Extension
2 fitxers
Keywords
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Revisió, correcció i millora de textos: experiència d'escriptura [activitat]
Departament d'Ensenyament; Parra Martínez, Anna; Escola Sant Llorenç del Munt (Sant Llorenç del Munt, Catalunya) (2018-04)Els alumnes de cicle superior (5è de primària) revisen col·lectivament, amb el guiatge de la mestra, les propietats textuals d’un text argumentatiu sobre la importància de dur una vida saludable. -
Revisió, correcció i millora col·lectiva d'una faula: experiència d'escriptura [activitat]
Departament d'Ensenyament; Escola El Miracle (Tarragona, Catalunya) (2017-03)Els alumnes de 5è han treballat les faules durant el segon trimestre. A més, un dia a la setmana, durant 30’, fan de padrins de lectura d’alumnes de segon. Engrescats amb les faules creades, decideixen ... -
Revisió col·lectiva d'un text expositiu: experiència d'escriptura [activitat]
Muntal Vila, Núria (2018-04)Els alumnes de 4t han treballat els sentits a l’àrea de coneixement del medi natural. Com a activitat de síntesi i resum, la mestra planteja la redacció individual d’un text, de tipus informatiu-expositiu. ...






