Escriptura autònoma d'una notícia: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Document Type
Others
Abstract
Activitat d’escriptura autònoma plantejada després de compartir la planificació del text i donar orientacions per a la textualització. S’acompanya amb l’anàlisi d’una entrevista d’escriptura entre mestra i alumne de l'Escola Molí del Vent de Torredembarra.
Citation
Escriptura autònoma d'una notícia: experiència d'escriptura [activitat]. Elaboració: Francesca Aubanell Batiste. Torredembarra: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Molí de Vent, 2017.
Author
Departament d'Ensenyament
Aubanell Batiste, Francesca
Escola Molí de Vent (Torredembarra, Catalunya)
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2017-05Extension
2 fitxers
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle inicial - Material didàctic
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Llegim rodolins: experiència de lectura [activitat] (2016)
Departament d'Ensenyament; Garcia, M. Rosa; Escola Ramon Llull (Rubí, Catalunya) (2016)L’escola Ramon Llull de Rubí ens presenta una activitat per treballar la consciència fonològica en una aula de P5. Els alumnes trien rodolins, practiquen la lectura i la relectura, els comparteixen, en ... -
Hem perdut les instruccions!: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Escola Pedralta (Santa Cristina d'Aro, Catalunya) (2017-02-21)L’Escola Pedralta de Santa Cristina d’Aro recull una activitat en petit grup on els alumnes de segon acorden i fixen unes instruccions de joc que dicten a la mestra. -
Revisió, correcció i millora col·lectiva d'una faula: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Escola El Miracle (Tarragona, Catalunya) (2017-03)Els alumnes de 5è han treballat les faules durant el segon trimestre. A més, un dia a la setmana, durant 30’, fan de padrins de lectura d’alumnes de segon. Engrescats amb les faules creades, decideixen ...