Formigues cooperatives: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Document Type
Others
Abstract
Descripció d'un projecte telemàtic de reptes en què l’escola participa. La proposta descriu una experiència d’escriptura a l’àrea d’educació física. Els alumnes llegeixen, analitzen, valoren, revisen i milloren textos de reptes cooperatius que ells mateixos escriuen. L’activitat aprofundeix, també, en les característiques d’un gènere textual de tipus prescriptiu-instructiu.
Citation
Formigues cooperatives: experiència d'escriptura [activitat] . Elaboració: Esther Coma. La Seu d'Urgell: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Pau Claris, 2017.
Documents
Author
Departament d'Ensenyament
Coma, Esther
Escola Pau Claris (La Seu d'Urgell, Catalunya)
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2017-03Extension
8 p.
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle superior - Material didàctic
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Escrivim un article per al web de l'escola: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Molina, Sara; Escola Font de l'Orpina (Vacarisses, Catalunya) (2017-06)La mestra de segon de l’Escola Font de l’Orpina de Vacarisses guia i acompanya el procés de composició escrita d’un text: la planificació, la textualització i la revisió. -
Lectura guiada del diploma geganter: experiència de lectura [activitat] (2016)
Departament d'Ensenyament; Batlle, Sílvia; López, Àlex; Escola Primavera (Santa Coloma de Gramenet, Catalunya) (2016-05-29)L’escola Primavera de Santa Coloma de Gramenet aprofita una vivència a l’aula de P3 per fer una lectura col·lectiva i engrescar els alumnes en el reconeixement global d’algunes paraules significatives ... -
Revisió, correcció i millora col·lectiva d'una faula: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Escola El Miracle (Tarragona, Catalunya) (2017-03)Els alumnes de 5è han treballat les faules durant el segon trimestre. A més, un dia a la setmana, durant 30’, fan de padrins de lectura d’alumnes de segon. Engrescats amb les faules creades, decideixen ...