Formigues cooperatives: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Tipus de document
Altres
Resum
Descripció d'un projecte telemàtic de reptes en què l’escola participa. La proposta descriu una experiència d’escriptura a l’àrea d’educació física. Els alumnes llegeixen, analitzen, valoren, revisen i milloren textos de reptes cooperatius que ells mateixos escriuen. L’activitat aprofundeix, també, en les característiques d’un gènere textual de tipus prescriptiu-instructiu.
Citació
Formigues cooperatives: experiència d'escriptura [activitat] . Elaboració: Esther Coma. La Seu d'Urgell: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Pau Claris, 2017.
Documents
Autor/a
Departament d'Ensenyament
Coma, Esther
Escola Pau Claris (La Seu d'Urgell, Catalunya)
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2017-03Extensió
8 p.
Matèries (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle superior - Material didàctic
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Escriptura autònoma d'una notícia: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Aubanell Batiste, Francesca; Escola Molí de Vent (Torredembarra, Catalunya) (2017-05)Activitat d’escriptura autònoma plantejada després de compartir la planificació del text i donar orientacions per a la textualització. S’acompanya amb l’anàlisi d’una entrevista d’escriptura entre mestra ... -
Hem perdut les instruccions!: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Escola Pedralta (Santa Cristina d'Aro, Catalunya) (2017-02-21)L’Escola Pedralta de Santa Cristina d’Aro recull una activitat en petit grup on els alumnes de segon acorden i fixen unes instruccions de joc que dicten a la mestra. -
Llegim rodolins: experiència de lectura [activitat] (2016)
Departament d'Ensenyament; Garcia, M. Rosa; Escola Ramon Llull (Rubí, Catalunya) (2016)L’escola Ramon Llull de Rubí ens presenta una activitat per treballar la consciència fonològica en una aula de P5. Els alumnes trien rodolins, practiquen la lectura i la relectura, els comparteixen, en ...