El racó dels nostres missatges: experiència d'escriptura [activitat]
Tipo de documento
Otros
Resum
Entre els alumnes de primer de l’Escola Mestres Muntanya de Granollers i la seva mestra munten un racó per escriure i enviar-se missatges. S’estableixen les pautes de funcionament i es proposa una activitat d’inici.Citación recomendada
El racó dels nostres missatges: experiència d'escriptura [activitat] . Elaboració: Ivette Pregonas, M. Teresa López. Granollers: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Mestres Montaña, 2017.
Autor/a
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2017-04Extensión
10 p.
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Fem l'entrada del nostre projecte al blog: experiència d'escriptura [activitat]
Departament d'Ensenyament; Nebot, Meritxell; Escola Cal Maiol (Barcelona, Catalunya) (2017-03)Els alumnes de 6è han desenvolupat un projecte sobre el consum de fruita i verdura, i la petjada ecològica a l’àrea de coneixement del medi natural i social. L’objectiu de l’activitat d’escriptura ... -
Racó de l'escriptor: experiència d'escriptura [activitat]
Departament d'Ensenyament; Casas Xuclà, I.; Escola Ruiz Amado (Castelló d'Empúries, Catalunya) (2017-04)En aquesta experiència de l’Escola Ruiz Amado de Castelló d’Empúries s’explica la posada en funcionament del racó d’escriptura. L’objectiu d’aquest espai és posar els alumnes de segon en situació ... -
Fem la circular del teatre de 6è: revisió col·lectiva guiada: experiència d'escriptura [activitat]
Departament d'Ensenyament; Meléndez, Anna; Oriol, Neus; Escola Gitanjali (Badalona, Catalunya) (2017-03)Els alumnes de 6è han d’escriure una circular per convidar les famílies a l’obra de teatre que representaran. La mestra aprofita aquesta situació perquè els alumnes aprofundeixin en el gènere de la ...





