Interacció oral en llengües addicionals a l’aula: el plurilingüisme com a estratègia comunicativa en el marc de tasques de producció oral
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Citación
Interacció oral en llengües addicionals a l’aula: el plurilingüisme com a estratègia comunicativa en el marc de tasques de producció oral. Elaboració: Lucrecia Keim Cubas. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Autor/a
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2020-02Extensión
8 p.
Colección
Marc teòric de Tenim la paraula
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
La interacció oral a l'aula: tipus de converses. Educació primària
Departament d'Educació i Formació Professional. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2025-02) -
La interacció oral a l'aula: tipus de converses. Educació secundària
Departament d'Educació i Formació Professional. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2025-02) -
Estratègies per al foment de la producció oral en contextos virtuals
Departament d'Educació; Appel, Christine (2022-02)