Interacció oral en llengües addicionals a l’aula: el plurilingüisme com a estratègia comunicativa en el marc de tasques de producció oral
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Citació
Interacció oral en llengües addicionals a l’aula: el plurilingüisme com a estratègia comunicativa en el marc de tasques de producció oral. Elaboració: Lucrecia Keim Cubas. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2020-02Extensió
8 p.
Col·lecció
Marc teòric de Tenim la paraula
Matèries (LEMAC)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
La interacció oral a l'aula: tipus de converses. Educació primària
Departament d'Educació i Formació Professional. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2025-02) -
La interacció oral a l'aula: tipus de converses. Educació secundària
Departament d'Educació i Formació Professional. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2025-02) -
Estratègies per al foment de la producció oral en contextos virtuals
Departament d'Educació; Appel, Christine (2022-02)