Interacció oral en llengües addicionals a l’aula: el plurilingüisme com a estratègia comunicativa en el marc de tasques de producció oral (2020)
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Citació
Interacció oral en llengües addicionals a l’aula: el plurilingüisme com a estratègia comunicativa en el marc de tasques de producció oral. Elaboració: Lucrecia Keim Cubas. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2020-02Extensió
8 p.
Col·lecció
Marc teòric de Tenim la paraula
Matèries (LEMAC)
Comunicació oral - Ensenyament
Paraules clau
Parlar i escoltar en una llengua que s'està aprenent (Programa)
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Lectures a l'aula: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Bonet, Marta; Crous, Núria (2021-06) -
Resolució de 8 d'abril de 2016 per la qual es dóna publicitat al programa Grups d'Experimentació per al Plurilingüisme (GEP) així com als centres que hi participen en les edicions 2014-16 i 2015-17 (08.04.2016)
Departament d'Ensenyament. Secretaria de Polítiques Educatives (2016-04-08) -
La literatura: referent cultural i model de producció (2020)
Prats Ripoll, M. Margarida (2020-02)