. Obre en una nova finestra.Logo gencat
Menú
  • Imatge usuariLog in. Obre en una nova finestra.
  • Imatge menúContact Us
  • Menú idioma Idioma: enfletxa cap avallfletxa cap avall
    • Castellano
    • Català
Cercador

RDE - Repository of Ministry of Education and Vocational Training

  • Home
  • About the repository
. Obre en una nova finestra.Logotip de la Generalitat

|RDE - Repository of Ministry of Education and Vocational Training

Imatge capçalera
  • Home 
  • Llengua 
  • LL sèrie - Tenim la paraula (Programa). Marc teòric 
  • View Item 

View Item 

  • Share on Twitter
  • Share on Facebook
  • Share on Telegram
  • Share on WhatsApp
  • Print
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Interacció oral en llengües addicionals a l’aula: el plurilingüisme com a estratègia comunicativa en el marc de tasques de producció oral


 


URI https://hdl.handle.net/20.500.12694/2983
Document Type
Article
Document version
Published version
Recommended citation
Interacció oral en llengües addicionals a l’aula: el plurilingüisme com a estratègia comunicativa en el marc de tasques de producció oral. Elaboració: Lucrecia Keim Cubas. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Author
Keim Cubas, Lucrecia ORCID
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-02
Extension
8 p.
Collection
Marc teòric de Tenim la paraula
Subject (LEMAC)
Comunicació oral--Ensenyament
Keywords
Parlar i escoltar en una llengua que s'està aprenent (Programa)
Show full item record

Documents to download

Thumbnail

Interacció oral en llengües addicionals a l’aula: el plurilingüisme com a estratègia comunicativa en el marc de tasques de producció oral (2020)

1.004Mb

This item appears in the following Collection(s)

  • LL sèrie - Tenim la paraula (Programa). Marc teòric [36]

Related Items

Displaying related items by Title and Subject.

  • Thumbnail

    La interacció oral a l'aula: tipus de converses. Educació secundària 

    Departament d'Educació i Formació Professional. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2025-02)
  • Thumbnail

    La interacció oral a l'aula: tipus de converses. Educació primària 

    Departament d'Educació i Formació Professional. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2025-02)
  • Thumbnail

    La literatura: referent cultural i model de producció 

    Prats Ripoll, M. Margarida (2020-02)

Browse

The entire repositoryBy fields & collectionsBy AuthorBy TitleBy Document typeBy SubjectBy Issue DateThis CollectionBy AuthorBy TitleBy Document typeBy SubjectBy Issue Date

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Follow Ministry of Education and Vocational Training's social networks:

  • Icona de Twitter
  • Icona de Facebook
  • Icona d'Instagram
  • Icona de LinkedIn
  • Icona de Youtube
  • Icona de compartir
Logo generalitat
  • Legal notice
  • Accessibility
  • Cookies policy
  • Web map