• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Tenim la paraula (Programa)
  • Marc teòric de Tenim la paraula
  • View Item
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Tenim la paraula (Programa)
  • Marc teòric de Tenim la paraula
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Interacció oral en llengües addicionals a l’aula: el plurilingüisme com a estratègia comunicativa en el marc de tasques de producció oral (2020)

View/Open
Interacció oral en llengües addicionals a l’aula: el plurilingüisme com a estratègia comunicativa en el marc de tasques de producció oral (2020) (1.004Mb)
Author
Keim Cubas, Lucrecia ORCID
Publication date
2020-02
URI http://hdl.handle.net/20.500.12694/2983
Document Type
Article
Document version
Published version
Language
Catalan
Keywords
Comunicació oral - Ensenyament
Parlar i escoltar en una llengua que s’està aprenent (Programa)
Extension
8 p.
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Marc teòric de Tenim la paraula
Citation
Interacció oral en llengües addicionals a l’aula: el plurilingüisme com a estratègia comunicativa en el marc de tasques de producció oral. Elaboració: Lucrecia Keim Cubas. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)

  • Marc teòric de Tenim la paraula [33]
 


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC