Interacció oral en llengües addicionals a l’aula: el plurilingüisme com a estratègia comunicativa en el marc de tasques de producció oral
Document Type
Article
Document version
Published version
Citation
Interacció oral en llengües addicionals a l’aula: el plurilingüisme com a estratègia comunicativa en el marc de tasques de producció oral. Elaboració: Lucrecia Keim Cubas. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-02Extension
8 p.
Collection
Marc teòric de Tenim la paraula
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
La interacció oral a l'aula: tipus de converses. Educació primària
Departament d'Educació i Formació Professional. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2025-02) -
La interacció oral a l'aula: tipus de converses. Educació secundària
Departament d'Educació i Formació Professional. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2025-02) -
Estratègies per al foment de la producció oral en contextos virtuals
Departament d'Educació; Appel, Christine (2022-02)