Interacció oral en llengües addicionals a l’aula: el plurilingüisme com a estratègia comunicativa en el marc de tasques de producció oral
Document Type
Article
Document version
Published version
Citation
Interacció oral en llengües addicionals a l’aula: el plurilingüisme com a estratègia comunicativa en el marc de tasques de producció oral. Elaboració: Lucrecia Keim Cubas. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-02Extension
8 p.
Collection
Marc teòric de Tenim la paraula
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
La interacció oral a l'aula: tipus de converses. Educació secundària
Departament d'Educació i Formació Professional. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2025-02) -
La interacció oral a l'aula: tipus de converses. Educació primària
Departament d'Educació i Formació Professional. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2025-02)