Orientacions per a la millora de la comprensió lectora i l'expressió escrita: competència comunicativa lingüística: educació primària (2010)
Tipus de document
Altres
Citació
Orientacions per a la millora de la comprensió lectora i l'expressió escrita: competència comunicativa lingüística: educació primària. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat, 2010.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2010-11Extensió
44
Matèries (LEMAC)
Educació primària
Llenguatge i llengües - Ensenyament
Paraules clau
Competències bàsiques en educació
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Orientacions per a la millora de la comprensió lectora i l'expressió escrita: competència comunicativa lingüística: educació secundària obligatòria (2010)
Departament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat (2010-11)Orientacions per a la millora de la competència escrita per a l'etapa de l'educació secundària obligatòria, tant des de la vessant receptiva (lectura) com des de la vessant productiva (escriptura), i ... -
La comprensió lectora va per davant de l'expressió escrita en l'avaluació de quart d'ESO? (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-10) -
Competència lingüística: l'expressió escrita: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)Vivim en una societat lletrada, en què la llengua escrita té un paper fonamental, ja sigui en suport paper o en suport digital. En aquest context, saber escriure és un dret del qual tots els ciutadans ...