Parlem de llibres: la tertúlia literària [material didàctic] (2a edició, 2016)
Tipo de documento
Otros
Resumen
Aquest dossier tracta de la importància que té per als aprenents parlar sobre els llibres que han llegit o que han escoltat. Parlant dels llibres s’aprofundeix en els continguts, es comparteixen referents, es poden establir connexions... i, sobretot, es desenvolupa la dimensió social de la lectura.
Entre altres recursos, es presenten, especialment, exemples de guions de conversa basats en la proposta que Aidan Chambers fa en el llibre Dime.
Citación
Parlem de llibres: la tertúlia literària [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2016-04Extensión
21
Colección
Gust per llegir: hàbit lector
Materias (LEMAC)
Lectura, Gust per la
Llibres i lectura - Educació infantil
Llibres i lectura - Educació primària - Cicle inicial
Tertúlies literàries
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
"El carter Joliu o unes cartes especials", de Janet i Allan Ahlberg [material didàctic]
Àvila Mariné, Teresa; Jové Guasch, Magda; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2014) -
"Em dic Eduard Toldrà", de David Puertas [material didàctic]
Vilaregut Sáez, Carme; Muntañà Salarich, Isabel; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2015)