Presentació i recomanació de llibres: una activitat per al foment de la lectura autònoma [material didàctic] (2a edició, 2016)
Tipus de document
Altres
Resum
Una de les millors activitats per crear l’hàbit lector és que els alumnes es recomanin llibres que han llegit. Tot i que, d’entrada, pot semblar una activitat senzilla, requereix preparar-la i tenir en compte tota una sèrie d’orientacions per transmetre entusiasme, engrescar l’altre, destacar algun aspecte que els ha interessat del llibre, donar l’opinió, argumentar la recomanació...
En aquest dossier trobareu un recull d’orientacions i consells per dur a terme aquesta activitat amb els vostres alumnes.
Citació
Presentació i recomanació de llibres: una activitat per al foment de la lectura autònoma [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2016-04Extensió
17 p.
Col·lecció
Gust per llegir: hàbit lector
Matèries (LEMAC)
Lectura, Gust per la
Llibres i lectura - Educació infantil
Llibres i lectura - Educació primària
Paraules clau
Cicle inicial
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
El gust per llegir a educació infantil i a educació primària [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Fomentar el gust per la lectura dels nostres alumnes, el desig, les ganes i la il·lusió per llegir llibres comporta ajudar a desenvolupar hàbits lectors i actituds positives vers la lectura. La intervenció ... -
Avaluació d'actituds envers la lectura [material didàctic] (2a edició,2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)L’èxit lector dels alumnes depèn tant de les actituds positives que hagi desenvolupat en les seves experiències lectores, com de la implicació personal en la lectura. En aquesta proposta didàctica ... -
Parlem de llibres: la tertúlia literària [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Aquest dossier tracta de la importància que té per als aprenents parlar sobre els llibres que han llegit o que han escoltat. Parlant dels llibres s’aprofundeix en els continguts, es comparteixen referents, ...