Mostrar el registro sencillo del ítem
Com és una escola on tothom sent que hi pertany? [audiovisual] (2021)
dc.contributor.author | Departament d'Educació. Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats | |
dc.contributor.author | Riley, Kathryn | |
dc.contributor.author | Mendoza, Manuela | ca |
dc.contributor.author | Folch Martínez, Begonya (moderadora) | ca |
dc.contributor.author | Xortó Prados, Mireia (moderadora) | ca |
dc.date.accessioned | 2022-04-29T11:00:44Z | |
dc.date.available | 2022-04-29T11:00:44Z | |
dc.date.issued | 2021-01-28 | |
dc.identifier.citation | Com és una escola on tothom sent que hi pertany? [audiovisual]. Kathryn Riley i Manuela Mendoza, ponents; Begonya Folch Martínez i Mireia Xortó Prados, moderadores. Elaboració: Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/2843 | |
dc.description | Versió doblada al català | ca |
dc.description.abstract | El sentiment de pertinença té una relació decisiva amb l’èxit educatiu. En aquest webinar, Kathryn Riley comparteix la importància del diàleg i la veu de tothom en la creació de contextos d’aprenentatge altament inclusius. | ca |
dc.format.extent | 1 enregistrament de vídeo (1 h 30 m 08 s) | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.relation.ispartofseries | Programes i Projectes | |
dc.title | Com és una escola on tothom sent que hi pertany? [audiovisual] (2021) | ca |
dc.title.alternative | What does a school look like when belonging works? [audiovisual] (2021) | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/lecture | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Rendiment escolar | |
dc.subject.lemac | Integració escolar | |
dc.subject.lemac | Educació - Investigació |