Mostra el registre parcial de l'element
Sistematització del codi escrit: referents per a l'aula [material didàctic] (2a edició, 2016)
dc.contributor.author | Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics | |
dc.date.accessioned | 2022-04-26T11:26:23Z | |
dc.date.available | 2022-04-26T11:26:23Z | |
dc.date.issued | 2016-04 | |
dc.identifier.citation | Sistematització del codi escrit: referents per a l'aula [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/2829 | |
dc.description.abstract | Aquest dossier recull tot un ventall de referents, d’ajudes a la lectura i a l’escriptura que podem tenir a les parets de les aules d’EI i CI. Més enllà de crear un context motivador, esdevenen un element clau per fomentar l’autonomia de l’alumne en el seu aprenentatge. Al centre, el dossier li permet reflexionar sobre quins referents necessiten els alumnes que s’inicien en l’aprenentatge del codi escrit, i de quins caldria disposar a cada nivell educatiu. | ca |
dc.format.extent | 16 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Ensenyament | ca |
dc.relation.ispartofseries | Saber llegir; | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Sistematització del codi escrit: referents per a l'aula [material didàctic] (2a edició, 2016) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other | ca |
dc.rights.accessLevel | Sense embargament | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Lectura - Comprensió | ca |
dc.subject.lemac | Educació infantil | ca |
dc.subject.lemac | Educació primària - Cicle inicial | ca |