La lectura d’un àlbum il·lustrat: Magenta i la balena blanca [material didàctic] (2a edició, 2016)
Tipo de documento
Otros
Resumen
L’activitat que es desenvolupa en aquesta proposta didàctica és un bon exemple sobre com es pot treballar la comprensió lectora en un l’àlbum il·lustrat, ja que per comprendre aquest tipus de text cal integrar la informació que aporta el text amb la informació que aporten les imatges.
Citación
La lectura d’un àlbum il·lustrat: Magenta i la balena blanca [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2016-04Extensión
25
Colección
Saber llegir;
Materias (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Educació primària - Cicle inicial
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
Escriure, per a què?: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)En la nostra societat, la llengua escrita hi té un paper primordial; cal, doncs, aprofitar-ho per fer-ne descobrir l’ús funcional. Vincular el treball dels diversos gèneres a propòsits i situacions ... -
"Un món feliç", d'Aldous Huxley [material didàctic]
Gimeno Peláez, Àlex; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2018)