Anàlisi del context de les direccions d’educació secundària: curs 2018-2019
Tipo de documento
Monografía
Citación
Anàlisi del context de les direccions d’educació secundària: curs 2018-2019. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Departament d'Educació, 2020.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2020Extensión
100
Colección
Informes d'avaluació sobre el sistema educatiu; 24
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Anàlisi del context de l’alumnat de quart d’ES0: curs 2018-2019
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020) -
Anàlisi dels contextos de l'alumnat de 4t d'ESO, el professorat i les direccions (2018-2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-01)Aquest volum presenta els resultats i l'anàlisi de quatre recerques que ens proporcionen un coneixement aprofundit de tots els vessants del sistema educatiu català: de l'alumnat que està acabant l'educació ... -
Anàlisi del context del professorat de quart d’ESO: curs 2018-2019
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Pol Salvà, Helena, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2020-10)Volum dedicat a l’anàlisi de resultats del qüestionari que va respost pel professorat d'ESO que va formar part de la mostra estadística. Inclou el qüestionari en l'annex.