Anàlisi del context de les direccions d’educació secundària: curs 2018-2019 (2020)
Tipus de document
Monografia
Citació
Anàlisi del context de les direccions d’educació secundària: curs 2018-2019. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Departament d'Educació, 2020.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2020Extensió
100
Col·lecció
Informes d'avaluació sobre el sistema educatiu; 24
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Directors d'escola
Escoles - Administració i organització
Paraules clau
Informes
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Anàlisi del context de l’alumnat de quart d’ES0: curs 2018-2019 (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020) -
Anàlisi del context del professorat de quart d’ESO: curs 2018-2019 (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Pol Salvà, Helena, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2020-10)Volum dedicat a l’anàlisi de resultats del qüestionari que va respost pel professorat d'ESO que va formar part de la mostra estadística. Inclou el qüestionari en l'annex. -
Anàlisi dels contextos de l'alumnat de 4t d'ESO, el professorat i les direccions (2018-2019) (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-01)Aquest volum presenta els resultats i l'anàlisi de quatre recerques que ens proporcionen un coneixement aprofundit de tots els vessants del sistema educatiu català: de l'alumnat que està acabant l'educació ...