L'acollida al centre docent del personal no docent i agents externs (2009)
Tipus de document
Monografia
Resum
Aquest projecte pretén aprofundir en l’acollida de nous i noves professionals als centres educatius aportant instruments útils per als equips directius que, tot i veure la necessitat de fer-ho, sovint no troben ni els espais ni les eines per abordar-la amb un esforç raonable. L’augment de suports, serveis i l’obertura a la comunitat condueixen a que els professionals que s’incorporen no siguin sols mestres o professores sinó que arribin als centres professionals amb finalitats, interessos, formació, experiencies i responsabilitats molt diverses. Es fa imprescindible per aconseguir el doble objectiu d’aprofitar el seu potencial i fer-los sentir còmodes, fer possible que rebin la informació adequada, que coneguin el que s’espera d’ells, els recursos del centre i sobre tot que estableixin relacions personals i professionals el més sòlides possible amb la resta de professionals del centre.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09.
Citació
L'acollida al centre docent del personal no docent i agents externs. Jordi de Diego Navalón. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Autor/a
Diego Navalón, Jordi de
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2009Extensió
183
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Matèries (LEMAC)
Innovació educativa
Escoles - Administració i organització
Escoles - Personal - Integració
Documents
871.0Kb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [63]
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Situar-nos en converses per aprendre de maneres diferents (2020)
Domènech-Casal, Jordi (2020-02) -
"El meu cor es diu Àfrica", de Víctor Mora [material didàctic]
Farrés Nierga, Jordi; Saurina Clavaguera, Mercè; Departament d'Ensenyament. Servei d'Ensenyament del Català (2001) -
Orientacions pràctiques per a la millora de l'ortografia: llengua catalana i llengua castellana, educació secundària obligatòria (2014)
Balcells i Domènech, Jordi; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat (2014-07)Aquesta publicació s'emmarca en les dimensions comunicativa i literària de les competències pròpies de la matèria de llengua i literatura (catalana i castellana) per a l'educació secundària obligatòria. Les ...