L'acollida al centre docent del personal no docent i agents externs
Tipus de document
Monografia
Resum
Aquest projecte pretén aprofundir en l’acollida de nous i noves professionals als centres educatius aportant instruments útils per als equips directius que, tot i veure la necessitat de fer-ho, sovint no troben ni els espais ni les eines per abordar-la amb un esforç raonable. L’augment de suports, serveis i l’obertura a la comunitat condueixen a que els professionals que s’incorporen no siguin sols mestres o professores sinó que arribin als centres professionals amb finalitats, interessos, formació, experiencies i responsabilitats molt diverses. Es fa imprescindible per aconseguir el doble objectiu d’aprofitar el seu potencial i fer-los sentir còmodes, fer possible que rebin la informació adequada, que coneguin el que s’espera d’ells, els recursos del centre i sobre tot que estableixin relacions personals i professionals el més sòlides possible amb la resta de professionals del centre.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09.
Citació
L'acollida al centre docent del personal no docent i agents externs. Jordi de Diego Navalón. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2009Extensió
183
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Matèries (LEMAC)
Paraules clau
Documents per descarregar
871.0Kb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [63]
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Instrucció 2/2020, de 28 de maig, sobre reincorporació progressiva als centres educatius d’aplicació al personal docent al servei de l’Administració de la Generalitat de Catalunya amb motiu del coronavirus SARS-CoV-2 (28.05.2020)
Departament d'Educació. Secretaria General (2020-05-28)