Show simple item record

dc.contributor.authorDiego Navalón, Jordi de
dc.date.accessioned2022-02-04T09:47:09Z
dc.date.available2022-02-04T09:47:09Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationL'acollida al centre docent del personal no docent i agents externs. Jordi de Diego Navalón. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2515
dc.descriptionLlicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09.ca
dc.description.abstractAquest projecte pretén aprofundir en l’acollida de nous i noves professionals als centres educatius aportant instruments útils per als equips directius que, tot i veure la necessitat de fer-ho, sovint no troben ni els espais ni les eines per abordar-la amb un esforç raonable. L’augment de suports, serveis i l’obertura a la comunitat condueixen a que els professionals que s’incorporen no siguin sols mestres o professores sinó que arribin als centres professionals amb finalitats, interessos, formació, experiencies i responsabilitats molt diverses. Es fa imprescindible per aconseguir el doble objectiu d’aprofitar el seu potencial i fer-los sentir còmodes, fer possible que rebin la informació adequada, que coneguin el que s’espera d’ells, els recursos del centre i sobre tot que estableixin relacions personals i professionals el més sòlides possible amb la resta de professionals del centre.ca
dc.format.extent183ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTreballs de llicències d'estudis;2008-2009
dc.titleL'acollida al centre docent del personal no docent i agents externs (2009)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacInnovació educativaca
dc.subject.lemacEscoles - Administració i organitzacióca
dc.subject.lemacEscoles - Personal - Integracióca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint