El clima escolar als centres d'ensenyament secundari a Catalunya (1998)
Tipus de document
Llibre
Resum
L'informe consta de sis parts. La primera part conté una revisió de la trajectòria que la investigació sobre el clima escolar ha seguit al llarg del temps, les seves propostes i els seus resultats. La segona part concreta el problema o pregunta bàsica de l'estudi i en planteja els objectius. La tercera, descriu la mostra de centres que ha participat en l'estudi. La quarta, fa una anàlisi descriptiva de les dades obtingudes. La cinquena presenta les conclusions de la investigació, a partir de tot el treball realitzat i planteja les possibles millores. La sisena i darrera part és la síntesi de propostes d'actuació derivades del procés avaluatiu del clima escolar.
Citació
El clima escolar als centres d'ensenyament secundari a Catalunya. Elaboració: Rafael Bisquerra; Màrius Martínez; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu, 1998.
Documents
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Bisquerra Alzina, Rafael
Martínez i Muñoz, Màrius
Llengua
Català
Publicat per
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Data de publicació
1998Extensió
120
Col·lecció
Informes d'avaluació sobre el sistema educatiu;1
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa - Informes
Entorn escolar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Jornada sobre l'equitat educativa (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Cumplido Mercader, Sergi; León, Jorge; Martínez Pons, Marc; Mateo Andrés, Joan; Pons Vilaseca, Anna; Querol Puig, Ernest (2021-03-04)En aquesta jornada telemàtica sobre l'equitat educativa, s'hi van oferir eines per a l'anàlisi de les desigualtats i mesures per a l'equitat. La jornada es va iniciar amb una conferència a càrrec ... -
Criteris de classificació de centres en 10 països de l’OCDE: anàlisi de la complexitat (2020)
Arribas Payà, Víctor; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Cumplido Mercader, Sergi; Martínez Pons, Marc (2020-02)Estudi comparatiu de països i regions de l’OCDE que pretén ésser una eina de recollida d’informació que sustenti el manteniment de la classificació actual dels centres segons la seva complexitat, o bé ... -
L'impacte del confinament en els resultats de l'avaluació de quart d'ESO: curs 2020-2021 (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Martínez Pons, Marc; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-06)Informe que analitza els efectes del tancament dels centres educatius sobre el sistema educatiu a Catalunya. El CSASE ha elaborat un qüestionari de confinament per a l’alumnat de 4t d’ESO que s’ha ...