Treball col·laboratiu pluricultural en entorn virtual aplicat a l'àrea de música de l'ESO (2009)
Tipus de document
Monografia
Resum
El propòsit del projecte és estudiar la repercussió de les activitats d’ensenyament en entorn virtual com a suport per a la construcció col·laborativa de l’aprenentatge a l’àrea de música, en un marc que ha tingut en compte la pluriculturalitat. Es tracta d’identificar els elements facilitadors i inhibidors de la pràctica de l’aprenentatge col·laboratiu sobre aspectes concrets d’història de la música, organologia i aquells temes que permeten un tractament integrat i compartit de la informació, per tal d’incrementar els coneixements dels alumnes i del professorat a través del programari lliure del FLE3 dins del marc d’investigació del Col·laboratic. Aquest programari creat per a la construcció col·lectiva del coneixement, permet incloure imatges, arxius sonors, enllaços per treballar tant amb el llibre de text com amb d’altres referències bibliogràfiques i la participació en un fòrum.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat B1. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citació
Treball col·laboratiu pluricultural en entorn virtual aplicat a l'àrea de música de l'ESO. Marta Calafell Soldevila. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2009Extensió
138
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Matèries (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Música - Ensenyament - Mètodes actius
Documents per descarregar
5.195Mb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [63]
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Com construir el professionalisme col·laboratiu [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació. Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats; Hargreaves, Andy (2021-11)En aquest segon seminari d'una sèrie de dos, el professor Hargreaves, un dels experts en educació més reconeguts a nivell mundial, ens parla de com podem construir el professionalisme col·laboratiu, amb ... -
Teaching chemistry and physics to students in the 3rd curs [sic] of ESO, by using the bilingual educational program CLIL (Content and Language Integrated Learning) (2009)
Batalla García, Consuelo (2009)S’han elaborat en total 11 unitats didàctiques de Física i Química, per a 3r d’ESO utilitzant com a llengua vehicular l’anglès S'agrupen en tres blocs: Matter, Chemical Reactions i Physics and Energy. ...