Show simple item record

dc.contributor.authorCalafell Soldevila, Marta
dc.date.accessioned2022-01-27T08:41:14Z
dc.date.available2022-01-27T08:41:14Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationTreball col·laboratiu pluricultural en entorn virtual aplicat a l'àrea de música de l'ESO. Marta Calafell Soldevila. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2492
dc.descriptionLlicència d'estudis retribuïda, modalitat B1. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09ca
dc.description.abstractEl propòsit del projecte és estudiar la repercussió de les activitats d’ensenyament en entorn virtual com a suport per a la construcció col·laborativa de l’aprenentatge a l’àrea de música, en un marc que ha tingut en compte la pluriculturalitat. Es tracta d’identificar els elements facilitadors i inhibidors de la pràctica de l’aprenentatge col·laboratiu sobre aspectes concrets d’història de la música, organologia i aquells temes que permeten un tractament integrat i compartit de la informació, per tal d’incrementar els coneixements dels alumnes i del professorat a través del programari lliure del FLE3 dins del marc d’investigació del Col·laboratic. Aquest programari creat per a la construcció col·lectiva del coneixement, permet incloure imatges, arxius sonors, enllaços per treballar tant amb el llibre de text com amb d’altres referències bibliogràfiques i la participació en un fòrum.ca
dc.format.extent138ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTreballs de llicències d'estudis;2008-2009
dc.titleTreball col·laboratiu pluricultural en entorn virtual aplicat a l'àrea de música de l'ESO (2009)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacInnovació educativaca
dc.subject.lemacMúsica - Ensenyament - Mètodes actiusca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint