El grup de reflexió com a eina d'inserció en la formació del professorat de nova incorporació en l'ensenyament obligatori (2009)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
Atendre la dimensió personal del professorat de nova incorporació des de la formació permanent facilita la seva inserció en el sistema educatiu. En el treball es defineixen els principis d’un model de formació que tingui en compte la dimensió personal i les necessitats del professorat de nova incorporació a l’ensenyament obligatori a Catalunya i es presenta una activitat de formació permanent per a aquests professionals, fonamentada en el grup de reflexió, que suposa un acompanyament a la seva inserció.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citación
El grup de reflexió com a eina d'inserció en la formació del professorat de nova incorporació en l'ensenyament obligatori. Bartomeu Buira i Ferré. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Autor/a
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2009Extensión
2 fitxers
Colección
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Materias (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Professors - Educació (Educació permanent)
Documentos para descargar
487.5Kb
42.18Mb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- FD sèrie provisional [63]
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Pel·lícules germanòfones com a eina per a l'ensenyament (2009)
Barranco Schnitzler, M. Teresa (2009)Objectiu general: Convertir les pel·lícules que habitualment els aprenents només associen amb diversió i distracció, en un guany lingüístic, cultural i social. És a dir, transformar el relat fílmic en ... -
Orient-occident, mirades creuades: el cinema com a eina pel desenvolupament de les competències i habilitats socials, potenciador del diàleg intercultural (2009)
Carles Herrero, Inés (2009)El treball consta de dues parts, una justificació teòrica dels diferents conceptes que componen el marc teòric sobre el diàleg intercultural i la filmografia seleccionada i ordenada en funció de la ... -
Cinema transversal: el cinema com a eina d'aprenentatge transversal i creatiu, amb algunes propostes de treball per al batxillerat (2009)
Comella Dorda, Beatriz (2009)El treball és una posada al dia de la situació del cinema com a objecte d'estudi i com a eina de treball i de reflexió en l'ensenyament secundari, arreu de l'estat. Tot parteix de la idea d'un aprenentatge ...