El grup de reflexió com a eina d'inserció en la formació del professorat de nova incorporació en l'ensenyament obligatori (2009)
Autor/a
Buira i Ferré, Bartomeu
Fecha de publicación
2009Resumen
Atendre la dimensió personal del professorat de nova incorporació des de la formació permanent facilita la seva inserció en el sistema educatiu. En el treball es defineixen els principis d’un model de formació que tingui en compte la dimensió personal i les necessitats del professorat de nova incorporació a l’ensenyament obligatori a Catalunya i es presenta una activitat de formació permanent per a aquests professionals, fonamentada en el grup de reflexió, que suposa un acompanyament a la seva inserció.
Tipo de documento
Libro
Versión del documento
Versión publicada
Lengua
Catalán
Palabras clave
Innovació educativa
Professors - Catalunya - Educació (Educació permanent)
Extensión
2 fitxers
Publicado por
Departament d'Educació
Colección
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Citación
El grup de reflexió com a eina d'inserció en la formació del professorat de nova incorporació en l'ensenyament obligatori. Bartomeu Buira i Ferré. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09