El grup de reflexió com a eina d'inserció en la formació del professorat de nova incorporació en l'ensenyament obligatori (2009)
Autor/a
Buira i Ferré, Bartomeu
Data de publicació
2009Resum
Atendre la dimensió personal del professorat de nova incorporació des de la formació permanent facilita la seva inserció en el sistema educatiu. En el treball es defineixen els principis d’un model de formació que tingui en compte la dimensió personal i les necessitats del professorat de nova incorporació a l’ensenyament obligatori a Catalunya i es presenta una activitat de formació permanent per a aquests professionals, fonamentada en el grup de reflexió, que suposa un acompanyament a la seva inserció.
Tipus de document
Llibre
Versió del document
Versió publicada
Llengua
Català
Paraules clau
Innovació educativa
Professors - Catalunya - Educació (Educació permanent)
Extensió
2 fitxers
Publicat per
Departament d'Educació
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Citació
El grup de reflexió com a eina d'inserció en la formació del professorat de nova incorporació en l'ensenyament obligatori. Bartomeu Buira i Ferré. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09