Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBrussosa i Bassas, Joan
dc.date.accessioned2022-01-26T11:45:46Z
dc.date.available2022-01-26T11:45:46Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationAprenentatge Servei en l’educació secundària: aplicacions d’APS en el treball de recerca de batxillerat. Joan Brussosa i Bassas. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2490
dc.descriptionLlicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09ca
dc.description.abstractAquest estudi té el seu origen en la inquietud d'obrir les portes de l’aula a l'exterior i en la preocupació que alguns treballs escolars, especialment de recerca de batxillerat, excel·lents de realització i d'interès social notable, es desaprofitin i no tinguin cap repercussió en la població de l’entorn. L’enfocament Aprenentatge Servei,“una proposta educativa que combina processos d'aprenentatge i servei a la comunitat en un sol projecte ben articulat en el qual els participants es formen tot treballant sobre les necessitats reals de l'entorn amb l'objectiu de millorar-lo", es revela com una magnífica solució a aquestes limitacions. L’elaboració d’una proposta de caracterització de treball de recerca susceptible d’aplicar-se amb enfocament APS és el resultat final d’aquesta investigació.ca
dc.format.extent242ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTreballs de llicències d'estudis;2008-2009
dc.titleAprenentatge Servei en l’educació secundària: aplicacions d’APS en el treball de recerca de batxillerat (2009)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacInnovació educativaca
dc.subject.lemacAprenentatge actiu - Ensenyamentca


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem


Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir